Reklamacije

Ste prejeli poškodovan izdelek ali se vsebina pošiljke ne ujema s pripadajočim računom?

V tem primeru se vam iskreno opravičujemo za napako in vas prosimo, da nas o tem čim prej obvestite na info@rastki.si. Le tako bomo našli najhitrejšo in najustreznejšo rešitev za vas.

Ste prejeli naročen izdelek in vam ne ustreza?

V primeru, da prejmete izdelek, ki vam ne ustreza, ga lahko vrnete. Pogoj za vračilo je, da je izdelek nepoškodovan in v originalni embalaži s priloženim računom.

Če katerikoli izmed gornjih pogojev ni izpolnjen, lahko reklamacijo zavrnemo, oz. jo po dogovoru s kupcem vseeno sprejmemo, vendar proti plačilu stroškov.

VRAČILO KUPNINE

V primeru vračila kupnine, na kopijo računa dopišite št. vašega TRR. Pošiljko pošljite nazaj k nam in sicer na naslov, ki je naveden na računu: RASTKI, d.o.o. Hrastnik, Cesta 1. maja 33, 1430 Hrastnik.

Kupnino nakažemo na TRR v zakonskem roku 14 dni.